Federació Catalana de Professors de Dansa
Inici Centres Documents La Federació @fedecatadansa

Volem un entorn de dansa Segur i de Qualitat

La Federació Catalana de Professors de Dansa és la unió de les Associacions de Professors de Dansa de les diferents provincies de Catalunya. Una de les principals finalitats d’aquesta Federació és la de vetllar i garantir que les escoles federades mantinguin un nivell de qualitat i dignitat professional. L'objectiu és evitar els enganys que representen tantes ofertes de Dansa a càrrec de persones que sense titulació o sense experiència fiable poguessin ocasionar als alumnes lesions o malformacions físiques. Formar part d’aquesta Federació es testimonia per mitjà d’un certificat otorgat a les escoles federades i amb un carnet per professors i alumnes.

La Junta

• President/a: Isabel Porcar
  • Vice-president/a: Vacant
  • Secretari/a: Ana Jiménez
  • Tresorer/a: Ramon Cuscó
  • Vocals: Anna Navarro, Eva Ximenes, Fabio Banchelli, Jacqueline Biosca, Mireia Lorente, Montserrat Albors, Natalia Prior, Norma Bustamante

Avantatges de ser federat

El fet de formar par de la Federació Catalana de Professors de Dansa es corrobora mitjançant un certificat a les Escoles Federades i amb un carnet pels professors i alumnes que acrediten la vinculació del seu titular davant de qualsevol organisme públic o privat i que a més otorga al seu portador els següents drets:

1. Una assegurança d'accidents amb assistència mèdica durant la permanència a l'escola. Les garanties contractades són:
    • Assistencia Sanitària de lliure el·lecció en cas d'accident amb un límit de 6000€.
    • Mort 3000€ per assegurat.
    • Invalidesa permanent, 3000€ per assegurat.
  2. Descomptes en tractaments mèdics de manteniment, revisió i rehabilitació de qualsevol lesió o malformació. Assessorament d'exercicis. Centre Mèdic EUROSPORT. Travessera de Gràcia, 17-21 entl. Telf 932007355.
  3. Bonificacions des d'un 20% a un 50% en espectacles de dansa.
  4. Entrega a cada alumne al finalitzar el curs docent, d'un diploma acreditatiu de la seva assistència a les classes impartides per l'escola implicada.
  5. Beques anuals en les modalitats de Dansa Clàssica, Jazz i Dansa Espanyola.
  6. Facilitar a totes les escoles de dansa inscrites i als seus alumnes informació sobre les activitats relacionades amb la Dansa.
  7. Borsa de treball i assessorament del professorat.
  8. Obsequis de la Federació per a tots els alumnes que es federen.
  9. Cursets i viatges educatius.
  10. Descomptes en les botigues d'articles de dansa.

Tot això mitjançant el pagament de 15€ anuals.

Pla d'Acció B+S

Barcelona+Sostenible és la xarxa de més de 1.000 organitzacions compromeses amb la sostenibilitat ambiental, social i econòmica que construeixen col·lectivament una ciutat responsable amb les persones i l’entorn. La Federació Catalana de Professors de Dansa és membre de B+S.

Consulta el nostre pla d'acció aquí...