Federació Catalana de Professors de Dansa
Inici Centres La Federació @fedecatadansa

El període d'inscripció a les Beques de la Associació 2023 ha començat i tancarà el Dimecres 18 d'Octubre.

Us recordem que la Data de les Beques de la Associació és el Dissabte 11 de Novembre al IEA Oriol Martorell, Ctra. Alta de Roqueta 70, Barcelona 08035.

Com fer la inscripció

Professors/es

Els professors hauran d'abonar el cost total de les inscripcions a nom de l'escola per transferència bancària al compte de la Associació i enviar justificant de pagament al email fedecatadansa@yahoo.es.

Estudiants

La inscripció a les beques es farà a través de un formulari online. Més abaix trobareu l'enllaç al formulari així com un codi QR amb la mateixa adreça. Per tal de reservar la vostra plaça caldrà abonar l'import abans de la data límit 18 d'Octubre. Els pagaments caldrà fer-los a l'escola de l'estudiant.

Per cada disciplina a la que s'inscrigui un/a estudiant, s'han d'abonar 5€. Les inscripcions s'hauran d'abonar a l'escola de l'estudiant.

Enllaç: bit.ly/beques-associacio

Podeu consultar el document de Bases i Normativa per a més informació sobre les beques.

Si teniu qualsevol dubte o incidència amb el procès d'inscripció, contacteu-nos a fedecatadansa@yahoo.es